O udalosti
Na podujatí sa môžu účastníci oboznámiť s najnovším prístrojovým vybavením pre realizáciu neuromarketingových prieskumov a testovania reklám. Laboratórium spotrebiteľských štúdií zriadené na Fakulte ekonomiky a manažmentu Slovenskej poľnohospodárskej
O udalosti
Na podujatí sa môžu účastníci oboznámiť s najnovším prístrojovým vybavením pre realizáciu neuromarketingových prieskumov a testovania reklám.
Laboratórium spotrebiteľských štúdií zriadené na Fakulte ekonomiky a manažmentu Slovenskej poľnohospodárskej univerzity v Nitre pozostáva z hlavnej a kontrolnej miestnosti. Hlavná miestnosť slúži na realizovanie výskumov v oblasti marketingu, manažmentu a ekonómie s využitím biometrických a neurozobrazovacích prístrojov (obdobných, ako sa používajú v lekárstve na diagnostiku). Pozostáva zo štyroch častí – simulovaného predajného priestoru na podrobné skúmanie nákupného procesu a rozhodovania človeka pri výbere produktov, multifunkčného senzorického stola s implicitným získavaním spätnej väzby pre skúmanie vnímania výrobkov, obalov, dizajnu či použitých materiálov, aromatizačného boxu pre skúmanie vplyvu vôní na vnímanie a preferencie človeka a napokon univerzálnej časti pre výskum reklám, webov a online aplikácií. Na rozdiel od iných pracovísk, toto laboratórium umožňuje presné riadenie faktorov prostredia (nákupnej atmosféry) a aromatizácie, ktoré majú zásadný vplyv na rozhodovanie človeka, a teda umožňuje úplne nový koncept výskumných prístupov k zadaným témam z praxe.
Viac info
Čas
(Pondelok) 11:00(GMT+00:00)
Miesto konania
Fakulta ekonomiky a manažmentu SPU
Trieda A. Hlinku 2